Симулятор куратора: власний музей у комп’ютері

Симулятор куратора: нова відеогра від “kitfox games”, реліз якої заплановано на наступний рік, пропонує гравцям будувати та курувати їхні власні мистецькі інституції.

Симулятор матиме назву Mondo Museum і включатиме в себе весь комплекс задач, пов’язаний із запуском нового музею: будівництво, створення експозиції, керування щоденною роботою установи. Творці порівнюють гру з такими відомими симуляторами як Sim City чи Roller Coaster Tycoon, однак з однією правкою: Mondo Museum – для тих, хто завжди мріяв керувати Музеєм мистецтва Метрополітен.

Гравці розпочинатимуть з макету будівлі і розподілу бюджету. Музей передбачає наявність ряду галерей, робочих приміщень, сувенірних крамниць, ресторанів і навіть – інколи – свого театру всередині. Для роботи цих відділів вам доведеться знайти персонал – найняти наглядачів, гідів, дослідників тощо.

Успіх у грі оцінюється двома способами: гроші, що надходять від продажу квитків та сувенірів, і престиж, який вимірюється кількістю відвідувачів. При цьому встановлення небанальних зв’язків між експонатами в колекції (наприклад, сусідство моделі Сонячної системи із давньоєгипетським астрономічним приладдям) принесе вам бали. А от замала кількість лав для відвідувачів призведе до втрат.

Тут ви також можете навчитись вигравати гранти, справляючись із різними кураторськими челенджами. Наприклад, створити виставку динозаврів, що привабить 200 відвідувачів за день.

«Я ХОЧУ ПРОДЕМОНСТРУВАТИ, ЯКИМИ МУЗЕЇ МОЖУТЬ І ПОВИННІ БУТИ. ЗАМІСТЬ ТОГО, ЯКИМИ ВОНИ Є ЗАРАЗ», – МІШЕЛЬ МАКБРАЙД-ШАРПЕНТЬЄ, ДИЗАЙНЕР ГРИ.

За твердженням розробників, ідея гри полягає не в тиражуванні моделі сучасного музею, а, навпаки, – у створенні альтернативної форми інституту, вільного від колоніальних історій, суворих жанрових обмежень і недоплаченої праці. Адже у світі Мондо мистецтво ніколи не купується, а артефакти ніколи не отримуються за допомогою імперіалізму чи крадіжок.

Джерело: “Антиквар”.