Шановні читачі нашої сторінки!
Попри складну ситуацію, спричинену пандемією віруcу COVID-19, Чернівецький музей історії та культури євреїв Буковини намагається продовжувати роботу, направлену на залучення дітей та молоді до вивчення складних сторінок в історії нашого міста і краю, а також збереження пам’яті про Голокост.
Зокрема, у цьому році музей став партнером у міжнародному освітньому диджитал-проекті «Вимірюючи гетто: Гродно-Чернівці-Кишинів», який фінансується Федеральним міністерством закордонних справ Німеччини й передбачає освітню співпрацю студентів, істориків та фахівців цифрових технологій з України, Молдови та Білорусії.
Пропонуємо Вашій увазі офіційні оголошення про конкурси на участь у проекті для здобувачів вищої освіти та спеціалістів у сфері Public Relations.
Конкурс на участь у проекті
для студентів з Білорусі, України та Молдови
Шляхом різнопланового дослідження єврейських гетто учасники проекту ознайомляться із становищем єврейських громад Гродно, Чернівців та Кишинева в період 1941 – 1944 років. Використовуючи інноваційні цифрові технології, вони спробують зафіксувати сліди існування гетто у їхніх містах, а також знайти відповіді на такі питання: Де саме було гетто? Якою була його організаційна структура і як протікало життя у ньому? Яку цінну інформацію про той час містять особисті документи та свідчення очевидців? Що нині нагадує про гетто та які установи займаються збереженням історичної пам’яті про єврейське минуле у відповідних містах?
У супроводі істориків, мультиплікаторів громадянського суспільства та експертів з інформаційних технологій студенти з України, Білорусі та Молдови візьмуть участь у низці семінарів з історії гетто у своїх містах, а відтак одноосібно або в малих групах розроблять власні мікро-проекти. Результати їх діяльності будуть представлені на спеціально створеній онлайн-платформі, а також в школах та інших навчальних закладах.
План реалізації проекту
- локальні семінари-відкриття (3 дні, вересень – жовтень 2020)
- мікропроекти та місцеві семінари (жовтень – листопад 2020 р.)
- віртуальний обмін досвідом з учасниками інших двох міст (6 онлайн-зустрічей)
- віртуальний тристоронній семінар (3 дні, листопад – грудень 2020)
- презентація проекту у школах та інших навчальних закладах (грудень 2020 р.)
За умови активної роботи у проекті учасники отримають сертифікати.
Процес подання заявки та відбору
До 7 вересня 2020 року необхідно надіслати короткий мотиваційний лист (максимум 3000 знаків) на адреси керівників проекту: Сергій Луканюк (s_lukanjuk@yahoo.de), Микола Кушнір (mkuschnir@ukr.net) та Маркус Вінклер (winkler@ikgs.de). Він має містити обґрунтування, чому Ви хочете взяти участь у проекті, а також інформацію про те, де і що Ви вивчаєте. За результатами розгляду заявок Вам надійне від нас відповідне повідомлення.
Завантажити файл умов для учасників конкурсу
Конкурс
на посаду PR-менеджера/менеджерки
(концепція, реалізація)
серпень – грудень 2020 р.
Короткий опис проекту
У супроводі істориків, мультиплікаторів громадянського суспільства та експертів з інформаційних технологій студенти з України, Білорусі та Молдови проведуть декілька семінарів з історії гетто у своїх містах, одноосібно або в малих групах розроблять власні мікропроекти та презентують результати в школах та інших навчальних закладах.
План реалізації проекту:
- Семінар-відкриття (3 дні, вересень – жовтень 2020)
- веб-сторінка проекту
- мікропроекти та місцеві семінари (жовтень – листопад 2020 р.)
- віртуальне спілкування та обмін досвідом з учасниками інших двох міст (6 онлайн-зустрічей)
- віртуальний тристоронній семінар (3 дні, листопад – грудень 2020)
- поширення проекту у школах та інших навчальних закладах (грудень 2020 р.)
Опис завдання PR-менеджера/менеджерки:
Для цього онлайн-проекту повинна бути розроблена та впроваджена ефективна концепція PR-супроводу. Концепція розробляється українською стороною, але впроваджується в усіх трьох містах-учасницях (у Гродно та Кишиневі її впровадженням займатимуться залучені місцеві фахівці). Знання англійської мови на високому рівні є обов’язковим.
Усі складові проекту повинні отримати якісний медійний супровід та бути цілеспрямовано донесеними до широкої громадськості країн-учасниць та Німеччини. Це передбачає підготовку змістовного контенту та інформативних зображень, а також використання якомога ширшого спектру інформаційних каналів (соціальні медіа, Інтернет-ЗМІ тощо).
Якщо Вас цікавить ця робота, будь ласка, надішліть Ваше резюме (максимум 2 сторінки) до 1 вересня 2020 року керівникам проектної групи: Сергій Луканюк (s_lukanjuk@yahoo.de), Микола Кушнір (mkuschnir@ukr.net) та Маркус Вінклер (winkler@ikgs.de)
Будь-ласка, висвітліть у резюме наступні питання:
– Який досвід Ви маєте у області Public Relations?
– Як і якими засобами Ви плануєте документувати проект?
– Як і через які канали Ви будете доносити проект до (широкої) громадськості потрібних країн?
– Як Ви збираєтеся привернути увагу журналістів та ЗМІ до проекту, щоб він отримав максимально широке висвітлення?
– Які ще ідеї можуть сприяти успіху Вашого PR-плану?
Переможцеві конкурсу гарантується адекватний гонорар.
Завантажити файл умов для PR-менеджерів конкурсу